Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 330 z dnia 07.12.2006
POZYCJA 61958
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Stryków: odbiór, transport i składowanie odpadów
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Alekandra Machniewicz, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, fax 042 7198198, e-mail: zgkimstryk@interia.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór, transport i składowanie odpadów.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr
Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego - Składowisko odpadów.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór, transport i składowanie odpadów o kodzie (20 03 01), zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ, w postępowaniu o udzielenie zamówienia pubicznego prowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualną Decyzję Wojewody, właściwego dla lokalizacji składowiska odpadów, na które transportowane będą odpady odbierane od Zamawiającego, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. w tym o kodzie 20 03 01
4) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie)
5) Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do transportu odpadów o kodzie 20 03 01, oraz inne uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6) Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.12.12.00, 90.12.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Odbiór od Zamawiającego, transport i składowanie odpadów o kodzie (20 03 01)
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.01.2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Pzp., nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 Pzp. oraz spełniający warunki określone w SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualną Decyzję Wojewody, właściwego dla lokalizacji składowiska odpadów, na które transportowane będą odpady odbierane od Zamawiającego, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, w tym o kodzie 20 03 01
4) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie)
5) Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca lub osoby, które będą wykonywać .zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do transportu odpadów o kodzie 20 03 01, oraz inne uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6) Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 12:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego pokój nr 3.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006.