logo
Wersja dla niedowidzących
  Związek Gmin Ziemi Zgorzeleckiej
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Związek Gmin Ziemi Zgorzeleckiej
minus Statut ZGZZ PO ZMIANACH
plus Struktura organizacyjna
minus Wzory dokumentów
plus Grupa Robocza "Czysta Nysa"
plus Schronisko dla Zwierząt Małych w Dłużynie Górnej - dokumenty
plus PROJEKTY W ZWIĄZKU GMIN
minus ROWEREM PO GRANICY - transgraniczna koncepcja ścieżek rowerowych - dokumenty
plus AKTUALNOŚCI
 INFORMACJA PUBLICZNA
minus RODO
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus WSPÓŁPRACA z Organizacjami PP - konsultacje społeczne
minus Nabory pracowników
 PRAWO LOKALNE
minus STATUT
plus Budżet
minus ZARZĄDZENIA
minus Komunikaty i obwieszczenia
plus UCHWAŁY
plus PROTOKOŁY Z OBRAD + uchwały RIO + Bilanse roczne
 INNE
minus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 NabŃr do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postкpowania w toku
minus Wyniki postкpowaŃ
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 


Biuletyn Zamówień Publicznych numer 265 z dnia 05.10.2006 pod pozycją 51810

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w osiedlu Wolność w Strykowie

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
  1. Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Miasto – Gmina Stryków,
do kontaktów: Wiesław Tomczyk, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków,
woj. łódzkie, tel. 042 7198002 wew. 138, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
  Adresy internetowe:
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego
systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1)    Opis
1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w osiedlu Wolność w Strykowie.1.2)  Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Stryków.
1.3)  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4)  Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5)  Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie prac budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji
sanitarnej wraz z przyłączami w osiedlu Wolność w Strykowie.
Charakterystyka zadania:
- kanał grawitacyjny o średnicy 200 mm PCV i długości 1482,5 m.b.
- kanał grawitacyjny o średnicy 300 mm PCV i długości 1004,0 m.b.
- przewiert o średnicy 500 mm (pod drogą krajową nr 14) o długości 25 m.b.
- kanał tłoczny o średnicy PE 63 o długości 11,5 m.b.
- przepompownia ścieków wraz z przyłączem kablowym
- przyłącza kanalizacyjne o średnicy 160 PCV -72 sztuki o długości 1363 m.b.
- odtworzenie nawierzchni

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przyłączeń kanalizacyjnych w przypadku braku zgody mieszkańców na podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej lub pojawieniu się nowych zgłoszeń o możliwości
włączenia do sieci

1.6)  Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym j osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie
zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty.

III. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną w dniu złożenia oferty

1.7)  Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.40.
1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2)     Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro
3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:  data zakończenia: 30.12.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM ITECHNICZNYM
  1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 17 000,00 PLN
2)     Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż zamówienie,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 lub 2 Pzp.
5) udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
W przypadku spełniania wymaganych warunków przez większą liczbę wykonawców niż określono w ogłoszeniu, Zamawiający w następujący sposób oceni spełnienie wymaganych warunków: za wykonanie każdej następnej roboty tożsamej Wykonawca otrzyma 1 pkt. Wykonawcy, którzy uzyskali najwyższą w kolejności liczbę punktów, zostaną zaproszeni do składania ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumenty wymienione w sekcji II pkt 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

1)   Tryb udzielenia zamówienia
1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5
2)      Kryteria oceny ofert
2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3)      Informacje administracyjne
3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
  Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2)  Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 10:00.
3.4)  Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5)  Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2)     Informacje dodatkowe:
3)     Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.

Ilość odwiedzin: 2240
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Skrócony opis: Stryków: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w osiedlu Wolność w Strykowie
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2006-10-05 15:15:26
Data udostępnienia informacji: 2006-10-05 15:15:26
Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-05 15:18:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner